دانلود بهترینها،دانلود | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
دانلود , دانلود عکس, دانلود بازی, دانلود نرم افزار, دانلود کتاب, دانلود موبایل, دانلود مستقیم, دانلود آی, دانلود آهنگ, دانلود والپیپر, دانلود آنتی ویروس, اس ام اس
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بهترینها و آدرس kill-house.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دانلود فصل هجدهم مستند فوق العاده زیبا و محبوب تخت گاز - 18 Top Gear Season

:: قسمت هفتم اضافه شد ::

تخت گاز (Top Gear) برنامه تلویزیونی شبکه بی‌بی‌سی در زمینه وسیله‌های نقلیه و به طور خاص خودرو است که برای نخستین بار در سال 1977 پخش شد و پس از توقفی کوتاه با انجام تغییراتی در سال 2002پخش سری جدید آن  از سر گرفته شد. این برنامه پر بیننده ترین و معروف ترین برنامه در زمینه خودرو در جهان است و بیش از 350 میلیون بیننده در سراسر جهان دارد به طوری که در چند کشور از جمله آمریکا , استرالیا  و روسیه  ورژن های محلی آن تولید و پخش میشود . همچنین این برنامه برنده چندین جایزه بین المللی از جمله بفتا و امی شده است.

مجریان این برنامه جرمی کلارکسون (Jeremy Clarkson) معروف به جزا , ریچارد هموند (Richard Hammond) ملقب به همستر و جیمز می (James  May) ملقب به کاپیتان آهسته (Captain Slow) به همراه راننده آزمایشگر فوق حرفه ای و ناشناخته ای به نام  استیگ (Stig) هستند.

رویکرد سری جدید این برنامه علاوه بر ارزیابی و بررسی امکانات خودرو ها دارای بار طنز آمیز و سرگرم کننده نیز هست. هر قسمت از این برنامه که معمولا زمان پخش آن یک  ساعت است شامل بخش های مختلفی از جمله اخبار خودرویی که به صورت طنز آمیزی اجرا میشود , مسابقات و رقابت های بین 3 مجری بر پایه قابلیت های رانندگی آنها , بررسی خودروهای جدید و معمولا گران قیمت و فوق سریع و همچنین تست کردن آنها در پیست مسابقه اختصاصی تاپ گیر و ثبت زمان طی یک دور پیست توسط استیگ و همچنین حضور یک یا دو مهمان در برنامه که  معمولا از بازیگران و یا مشاهیر معروف هستند و ثبت زمان رانندگی آنها در پیست برنامه, انتخاب ماشین سال و بخش های دیگر میشود. همچنین در قسمت ابتدایی یا انتهایی هر فصل از این برنامه یک قسمت ویژه پخش میشود که در آن سه مجری برنامه معمولا به یکی از کشور های دیگر به غیر از انگلستان مسافرت کرده وبا هم  به رقابتی ناشناخته و با شرایطی جدید می پردازند.

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:18 ] [ محمد ]

 

Alzaymer دانلود فیلم ایرانی آلزایمر

کارگردان : احمدرضا معتمدی

موضوع : اجتماعی

مدت : ۹۸ دقیقه

بازیگران : مهدی هاشمی ، مهتاب کرامتی ، مهران احمدی و با حضور فرامرز قریبیان

خلاصه : زنی بیست سال پیش در یک تصادف جنازه سوخته ای را به عنوان شوهرش به او تحویل می دهند ، ولی او باور ندارد و هر سال برای یافتن همسرش در روزنامه آگهی می دهد و حالا پس از سال ها …

download دانلود فیلم Action Replayy  دانلود فیلم از سرور آپلودباز

 

 

[ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:آلزایمر, ] [ 12:29 ] [ محمد ]
About

به وبلاگ من خوش آمدید ، اميدوارم بتونيد به خوبي از مطالب استفاده کنيد و با نظراتتون من رو راهنمائي کنيد
Blog Custom