دانلود بهترینها،دانلود | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
دانلود , دانلود عکس, دانلود بازی, دانلود نرم افزار, دانلود کتاب, دانلود موبایل, دانلود مستقیم, دانلود آی, دانلود آهنگ, دانلود والپیپر, دانلود آنتی ویروس, اس ام اس
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بهترینها و آدرس kill-house.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

یک بازی فکری و اعتیاد آور دیگر برای گوشی های هوشمند ! اگر چه مراحل ابتدایی این بازی زیاد سخت نیست ولی رساندن آب برای استحمام یک سوسمار در حمام میتواند جذابیت های خود را داشته باشد ! مراقب باشید اسید ها با آب مخلوط نشود که سوسمار را ناراحت کند !

 
 
 
دانلود بازی با حجم 31mb
 
 

رمز فایل: www.ir-tci.org

 
 
[ پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, ] [ 10:28 ] [ ]

بازی زیبا و جدید Farm Frenzy را برای شما آماده کرده ایم. این بازی زیبا در ۴۸ مرحله با فرمت جاوا و در سایز تصویر ۳۲۰×۲۴۰ ساخته شده است. هم اکنون میتوانید این بازی را از سایت موب ۴ یو دریافت نمایید.

بازی جدید و زیبای Farm Fenzy - فرمت جاوا

 

 

دانلود 

 

رمز فایل : www.mob4u.ir

 

[ پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, ] [ 10:4 ] [ ]

بازی موبایل Rip Off : این بازی بسیار زیبا که رایگان نیز می باشد برای گوشی های نوکیا سیمبیان ۳ ( Symbian OS S^3 ) توسط Colorbox عرضه شده است

 

دانلود فایل

پسورد فایل :

www.fardamobile.com

حجم فایل : ۷۲۸۰ کیلوبایت

[ پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, ] [ 10:24 ] [ ]

دانلود Microsoft Windows 7 Enterprise SP1 Integrated March 2012 x86 x64

.:: آپدیت کامل تا تاریخ 15 مارس 2012 – ویرایش 32 و 64 بیتی ::.

همانطور که می دانید مایکروسافت یکی از بزرگترین شرکت های ساخت سیستم عامل در جهان می باشد که اکثر افراد در سراسر دنیا از سیستم عامل های این شرکت یعنی ویندوز استفاده می کنند. البته در کنار مایکروسافت شرکت های دیگری نیز هستند مانند اپل که سیستم عامل این شرکت یعنی مکینتاش بعد از ویندوز دومین سیستم عامل محبوب در جهان به شمار می رود. اینبار تیم ایرانیان دانلود با جدید ترین ویندوز مایکروسافت در خدمت شماست. ویندوز Seven  یکی از محبوب ترین ویندوز های مایکروسافت به شمار میرود و می توان گفت با آمدن آن تحولی عظیم در سیستم عامل ویندوز بوجود آمد زیرا این ویندوز علاوه بر زیبایی فوق العاده از امکانات بیشتری نسبت به دیگر محصول پر طرفدار مایکروسافت یعنی ویندوز ایکس پی برخوردار است و همین امر سبب شد تا اکثر کاربران ویندوز ایکس پی به سمت ویندوز 7 کشیده شوند و دیگر ویندوز XP را کنار بگذارند. وبندوز سون بر خلاف ویندوز ویستا که یادآور یک تجربه ی تلخ برای مایکروسافت است، دارای ویژگی های بسیار زیادی است به طوری که برخی آنرا شاهکار مایکروسافت می دانند. کاهش زمان روشن و خاموش شدن سیستم, محیط گرافیکی فوق العاده زیبا, سازگاری کامل با درایورها, دارا بودن یک هسته ی جدید و بسیار پیشرفته و … تنها بخش کوچکی از هزاران ویژگی این ویندوز می باشد. همیشه یکی از دغه دغه های کاربران پس از نصب ویندوز، آپدیت آن است زیرا باید فایل های حجیم آپدیت ویندوز خود را از اینترنت دانلود کنند. ویندوزی را که برایتان آماده کرده ایم نسخه Enterprise ویندوز سون بوده و دارای سرویس پک 1 می باشد همچنین دارای فایل های آپدیت تا تاریخ 15 مارس 2012 نیز می باشد که دیگر نیازی نیست شما فایل های آپدیت قبل از تاریخ 15 مارس را دریافت کنید و فقط فایل های آپدیت جدید را که بعد از این تاریخ توسط مایکروسافت منتشر می شوند را دریافت خواهید کرد. علاوه بر این ورژن تمام نرم افزارهای پیش فرض نصب شده در آن ارتقا یافته که از جمله می توان به Internet Explorer 9, Media Player 12, Microsoft .NET Framework 4 و … اشاره کرد. در حال حاضر دو نسخه از ویندوز سون یعنی Ultimate و Enterprise نسبت به سایر نسخه های این ویندوز از محبوبیت بیشتری برخوردارند و دلیل آن هم دارا بودن تمام امکانات نسخه های دیگر ویندوز سون می باشد که همه در این نسخه ها وجود دارد. نسخه Ultimate بیشتر مورد توجه کاربران خانگی می باشد و نسخه Enterprise در ادارات و شرکت ها استفاده می شود. تفاوت این دو نسخه تنها در طریقه فعال سازی آنها می باشد در واقع شما برای اکتیو نمودن نسخه Ultimate باید از فعال ساز های مختلفی که بدین منظور ساخته شده اند استفاده کنید اما نسخه Enterprise تنها با یک سریال اکتیو می شود از همین رو برای یک شرکت مناسب تر است. این ویندوز را می توانید به صورت کاملآ رایگان از این وب سایت دریافت نمایید.

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, ] [ 9:6 ] [ محمد ]

بهینه سازی کل سیستم با Advanced SystemCare Pro 5.2.0.222 Final

Advanced SystemCare  یک نرم افزار فوق العاده قدرتمند در زمینه ی بهینه سازی و امنیتی تمامی قسمت های رایانه میباشد که محصـولی از شرکت بزرگ و معروف IObit میباشد. این نرم افزار این امکان را برای شما بتوانید به سادگی هر چه تمام تر به تعمیر انواع قسمت های تخریب شده, حذف فایل های مخرب و بیهوده, از کار افتادن سیستم و… برای جلوگیری از افت سرعت, تخریب ویندوز, جلوگیری از تاثیر گذاری بر روی قسمت های سخت افزاری و… استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار فوق العاده و کاربردی میتوان به قـــابلیت تنظیم انواع قسمت های سخت افزاری و نرم افزاری اشـاره نمود که این امکان به شما کمک میکند که سیستم را به حالت تعادل و نرمال در آورید و افزاریش طول عمر کامپیوتر و ویندوز خود بیفزایید هچنین این نرم افزار به غیر از تعمیر و بهینه سازی, یک نرم افزار خارق العاده امنیتی در زمینه ویروس ها و اینترنت میباشد که از جلوگیری هرگونه ویروس, کرم, تروجان و هچنین هکر ها, نرم افزارها ی جاسوسی و … جلوگیری میکند. این نرم افزار فوق العاده امکانات بی شماری را به همراه دارد که نیازی به ذکر ندارد, شما می توانید این نرم افزار را به رایگان از این وب سایت دریافت نمایید.

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:بهینه سازی کل سیستم با Advanced SystemCare Pro 5,2,0,222 Final, ] [ 9:2 ] [ محمد ]

دانلود مجموعه انیمیشن زیبای میگ میگ Wile E. Coyote and Road Runner بخش اول



نام : میگ میگ – Wile E. Coyote and Road Runner
ژانر : کمدی و خانوادگی
تعداد بخش : 5 بخش
تعداد قسمت : 49 قسمت
حجم متوسط هر قسمت : 50 مگابایت
کیفیت : DVD-Rip | Xvid
فرمت : avi

باری دیگر افتخار این را داریم که یک کارتون زیبا و خاطره انگیزه را به شما کاربران سایت ایرانیان دانلود تقدیم کنیم.در این پست برای شما کارتون زیبای میگ میگ را آماده کرده ایم.این انیمیشن در پنج بخش شامل 49 قسمت با کیفیت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد.شایان به ذکر است در بخش آخر ما برای شما عزیزان قسمت آخر این انیمیشن که توسط یک شخص ایرانی ساخته و منتشر شده را به شما تقدیم میکنیم.امیدوارم با دیدین این انیمیشن زیبا سهمی در یادآوری خاطرات گذشته داشته باشیم.در ادامه به به توضیحات تکمیلی در رابطه با این انیمیشن میپردازیم : میگ میگ و کایوت (به انگلیسی : Wile E. Coyote and Road Runner) نام دو شخصیت کارتونی است که یکی کایوت و دیگری یک رودرانر (به انگلیسی : Greater Roadrunner) است و هر وقت که کایوت در تلاش است که رودرانر را بگیرد ناموفق می‌ماند.وایل ای گرگه و رودرانر دوشخصیت کارتونی برگرفته شده ازسری کارتون‌های لونی تونز و مری ملودی هستند.شخصیت‌های گرگه و رودرانر در سال ۱۹۴۸ در انیمیشنی به کارگردانی چاک جونز برای کمپانی برادران وارنر ساخته شدند.درحالی که قالب اولیه خلقتشان کار نویسنده‌ای بنام مایکل مالتز بود.در۱۶ قسمت اولی که مالتز نوشته بود این دو شخصیت در یک مسافت طولانی نمایشی هنرنمایی می‌کردند که برای پخش در کارتون‌های تلویزیونی ساخته شده بود. در هر قسمت کایوت گرگه به جای استفاده از غرایز حیوانی و حیله گری از دستگاه‌های مضحک و نقشه‌های پیچیده برای دنبال کردن طعمه اش استفاده می‌کند.کایوت گرگه هم چنین بصورت جداگانه در ۵ قسمت از کارتون‌های باگز بانی (به انگلیسی : Bugs Bunny) به عنوان دشمن ظاهر شده‌است.در حالی که عموما کایوت در قسمت‌های کوتاه میگ میگ و کایوت ساکت است اما با لهجه ی خالص در این سفر تک نفره صحبت می‌کندو با صداگذاری مل بلانس خودش را بعنوان وایل ای گرگه ی نابغه معرفی می‌کند.رودرانر فقط با آوای (میگ میگ) از خودش صدا در می‌آورد و گاهی هم سرو صدا می‌کند.آوای میگ میگ را پل جولین صداگذاری کرده‌است.برای دانلود انیمیشن زیبای میگ میگ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:دانلود مجموعه انیمیشن زیبای میگ میگ Wile E, Coyote and Road Runner, ] [ 9:0 ] [ محمد ]

فیلم آموزش زبان برنامه نویسی سی شارپ Lynda.com - C# Essential Training 2011


C#i زبانی شی گرا و سطح بالا از خانواده زبان‌ های چار چوب دات‌ نت شرکت مایکروسافت است که یک زبان برنامه نویسی چند الگویی و منظم شده مدل‌های تابعی، امری، عمومی، شی گرا و جز گرا می باشد. امروزه از این زبان به دلیل کاربرد های فراوان آن در بسیاری از پروژه های مهم برنامه نویسی استفاده می کنند از همین رو بسیاری از افراد علاقه مند به یادگیری این زبان هستند. C# Essential Training نام یکی از محصولات جدید شرکت معروف ساخت فیلم های آموزشی یعنی Lynda می باشد که در آن زبان برنامه نویسی سی شارپ آموزش داده می شود. این آموزش توسط آقای Joe Marini یکی از اساتید برجسته شرکت لیندا در زمینه تدریس ربان های برنامه نویسی تهیه شده و به صورت کاملآ ساده و ابتدایی این زبان برنامه نویسی را به شما آموزش می دهد. در واقع اگر شما اطلاعات کمی از زبانC#i دارید این مجموعه گزینه ی بسیار مناسبی برای شروع یادگیری می باشد زیرا از ابتدایی ترین آموزش ها مانند طریقه نصب نرم افزار Visual Studio C# Express تا نحوه ساخت یک برنامه به این زبان و نحوه خواندن و نوشتن کدها و بسیاری از پروژه های پیشرفته دیگر را به شما آموزش می دهد. همچنین زمان این آموزش حدود 6 ساعت 44 دقیقه می باشد که از 12 سر فصل مختلف تشکیل شده است. علاوه بر این سورس تمام پروژهایی که در فیلم های این مجموعه آموزش داده می شود به صورت جداگانه در این مجموعه قرار گرفته تا شما پس از مشاهده هر آموزش خود نیز آنرا انجام دهید و تمرین کنید. علاوه بر این تاریخ انتشار این آموزش در ماه دسامبر 2011 می باشد و این بدان معناست که موضوعات این آموزش ها هماهنگ با آخرین تغییرات زبان سی شارپ بوده و به صورت کاملآ بروز می باشد. همچنین در زمان انتشار این آموزش در سایت ایرانیان دانلود هیچ یک از سایت های ایرانی این مجموعه را برای دانلود رایگان قرار نداده اند و فقط چند سایت با قیمت های بالایی آنرا به فروش میرسانند که وب سایت ایرنیان دانلود مفتخر است به عنوان اولین وب سایت فارسی زبان این مجموعه آموزشی پرطرفدار را همراه با لینک مستقیم و کاملآ رایگان به شما هموطنان گرامی عرضه کند.

 


ادامه مطلب

دانلود انیمیشن سریالی بسیار زیبا و محبوب آقای خط La Linea سری نهم

بخش پایانی •●

.•● 90 قسمت قابل دریافت می باشد ●•.

نام: آقای خط – La Linea

ژانر: طنز و کمدی

تعداد قسمت: 90 قسمت

حجم هر قسمت: 30 مگابایت

کیفیت: DVD-RiP | Xvid

فرمت: avi.

انیمیشن سریالی و متفاوت La Linea که به The Line نیز شهرت دارد محصول کشور ایتالیا می باشد که در سال 1969 توسط Osvaldo Cavandoli ساخته شد. در سال 1969 میلادی کارگردان معروف ایتالیایی اوسوالدو کاواندولی آغاز به تولید نوع جدیدی از تصاویر متحرک نمود که تا آن زمان ایده به کار گرفته شده در آن کاملا بی سابقه بود . شخصیت اصلی این مجموعه انیمیشن تنها پاره خطی میباشد که با تغییر شکل در فضای عینی سایر بازیگران بیانگر پاره ای از لطیف ترین احساسات انسانی و بعضی از مشکلات اجتماعی میگردد. این مجموعه در سال 1972 برنده جایزه ممتاز Annecy و در سال 1973 برنده جایزه ممتاز جشنواره زاگرب شده است. نحوه ابراز برخی از تصورات ذهنی در این مجموعه به گونه ای میباشد که به گواه بسیاری از منتقدین جز با شیوه رویاگونه و زیبای تغییر شکل خطوط با هیچ روشی قابل بیان نمیباشد . این مجموعه در 40 سال گذشته در بیش از 50 کشور جهان و نیز ایران به نمایش درآمده است و همواره علاوه بر کودکان و نوجوانان توجه بخش وسیعی از بزرگسالان را نیز به خود جلب کرده است و علاقمندان بخش هنری فیلمهای انیمیشن از جمله طرفداران پر و پا قرص آن به شمار میرفته اند. مجموعه کامل کارتون انیمیشنیی La Linea شامل 3 فصل می باشد که در سال های مختلف ساخته و پخش شده که تعداد آنها در کل به 90 قسمت می رسد. تیم ایرانیان دانلود مجموعه 90 قسمت از این انیمیشن تلویزیونی زیبا را به تدریج آماده خواهد کرد تا سهمی در یادآوری خاطرات گذشته، حتی برای بزرگسالان داشته باشد.


ادامه مطلب

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:اس ام اس ویژه ی سال نو, ] [ 8:4 ] [ محمد ]
About

به وبلاگ من خوش آمدید ، اميدوارم بتونيد به خوبي از مطالب استفاده کنيد و با نظراتتون من رو راهنمائي کنيد
Blog Custom